הורידו את האפלקציה של תרמו-שי לאיתור נזילות מים בצנרת

Wiki Article

מה שקורה זה שעם הזמן נוצרים מאין סדקים, לפעמים גם מלחץ מוגבר של מים, סדקים אשר לאחר זמן מה נהיים עמוקים יותר ואז נוצר פיצוץ. גם קורוזיה יכולה לגרום לבעיה בצנרת החיצונית.

איתור נזילות במצלמה טרמית נחשב היום לדרך היעילה, המהירה והטובה ביותר לזהות סוגים שונים של כשלים בנכס. לאחר שמבצעים את הבדיקה, מקבלים הדמיה תרמית שמציגה בפני המומחים לאיתור נזילות תמונה מדויקת של השטח שעבר בדיקה.

הייתה לי בעיה רצינית עם מערכת האינסטלציה בדירה, פחדתי משבירת קירות וקרמיקה חדשה שהותקנה עכשיו.

יש כל מיני סימנים שיכולים להעיד על כך שיש בבית, בדירה או בבית העסק שלכם רטיבות. למשל, הופעה של כתמי רטיבות על גבי הקיר, ריח של טחב, כתמים של עובש בכל מיני אזורים וכמובן חריגה משמעותית בחשבון המים בחודשים האחרונים – כל אלה מעידים על כך שיש בביתכם נזילה בה יש לטפל כמה שיותר מהר.

מצע תת רצפתי לח או רטוב עלול לגרום לגרום לחלחול של הרטיבות לקירות התקרה

הבדלים אלו נובעים מהאופן שבו בחרה המדינה לבנות בכל אזור ומרמת הצפיפות שמאפיינת אותו. מבחינת אנשים פרטיים, הדבר החשוב הוא לטפל בתשתיות שנמצאות בעיר שלהם בצורה טובה ומקצועית.

נשמח לסייע לכם בביצוע בדיקות יסודיות לרבות איתור תקלות בצנרת ניקוז וביוב,איתור נזילות במצלמה טרמית. איתור נזילות סמויות בצנרת איתור נזילות המלצות כתוצאה מחדירת גשם, איתור ליקויים במערכות אינסטלציה ואיטום תוך מתן שירות מקצועי ועמידה מדויקת בלוחות זמנים.

איתור נזילות מים בצפון או בכל מקום אחר חייב להעשות במהירות

חנה, שלא היתה מומחית גדולה לאיטום או לאינסטלציה, האמינה. שבועיים לאחר שעברה לדירה גילתה לחרדתה שהתקרה התחילה לטפטף עליה. כן מסתבר שכשמדובר בנושא של איתור נזילות – מחיר הבדיקה הוא שולי בהשוואה למה שיש לשלם על הנזק עצמו.

מלבד זאת, שימוש בכלים מתקדמים ובטכנולוגיה חכמה לשם ביצוע הגילוי והזיהוי, מקנה כמה יתרונות בולטים, ביניהם:

איתור נזילות ללא הרס – אם בעבר על מנת להבין את מקור הנזילה היה צורך בשבירת קירות והרס של רצפות או שאר אלמנטים במבנה: הרי שבאמצעות השיטה החדשה, אפשר גם אחרת.

המצלמה הטרמית מאתרת נזילות ללא צורך לעקור מרצפות ולחפור בקירות, פשוט עוברת ומאתרת באופן נקי וחלק את מקורות הנזילה המדויקים לטיפול האינסטלטור.

ליאון מציע מענה אישי, אדיב ומקצועי לכל לקוח מהמגזר העסקי והפרטי. ישנה חשיבות עליונה לכך שכל לקוח ולקוח המקבל שירות יצא מרוצה וידע שכן יש לו על מי לסמוך!

שמראה לנו על צג ייעודי בזמן אמת את תצורת הצנרת, מצבה והליקויים בה.

Report this wiki page